Martin Smrž, ředitel JA Czech: „Studenti připraví svůj podnikatelský plán, rozhodnou se, v čem budou podnikat, zorganizují se a potom reálně prodávají třeba na jarmarcích. Tato soutěž se věnuje vizuální identitě této studentské firmy.“
Rozhodování odborné poroty nebylo jednoduché, výsledky nejlepších týmů byly velmi kvalitní.
Vendula Rechová, porotkyně: „Vyhlásili jsme dvě kategorie – logo a video. Hodnotili jsme kreativitu, viditelnost značky a do jaké míry se tam objevuje produkt.“
Ocenění za nejlepší vizuální identitu studentské firmy v Moravskoslezském kraji získali v soutěži JA Top Logo studenti z Gymnázia Ostrava-Hrabůvka. Jejich firma PitPad se věnuje výrobě a prodeji absorpčních vložek do podpaží.
Veronika Forgačová, učitelka Gymnázia Ostrava – Hrabůvka: „Studenti pracovali zodpovědně, snažili se dávat nápady dohromady. Byli zodpovědní a přemýšleli o tom, aby to dávalo smysl.“
Na druhém místě v soutěži JA Top Logo skončili studenti z Gymnázia v Ostravě-Zábřehu s firmou FUSION nabízející kosmetické tašky se stahovacím uzávěrem, třetí příčku obsadili podnikavci z ostravské Střední školy PRIGO s firmou Edisonia na výrobu LED dekorací.
anketa: účastníci soutěže
„Náš uzávěr tvoří takovou kytičku, tak jsme se rozhodli, že by to bylo fajn, mít to v tom logu.“
„Myslím, že video se nám povedlo včetně sestřihů a grafiky.“
První kolo JA Top Logo se uskutečnilo pod záštitou náměstka hejtmana Moravskoslezského kraje pro resort školství, mládeže a sportu Stanislava Folwarczneho a s pomocí profesionálů z místních firem a institucí v rolích porotců.
Stanislav Folwarzcny (ODS), náměstek hejtmana MS kraje: „Chceme, aby těch motivačních aktivit bylo ve školách pro studenty co nejvíce. Nejlepší aktivity jsou ty, které žáky baví a přitáhnou je k činnosti.“
Do čtvrtého ročníku dvoukolové soutěže JA Top Logo se přihlásilo celkem 195 studentských týmů z celé České republiky, což je meziroční nárůst o 38 procent.