Práce zahrnují demolici obou mostů (ev. č. 11-138.1 a 11-138.2) a výstavbu nových konstrukcí s plánovanou životností minimálně 100 let. Po dobu stavby bude na páteřní komunikaci zachován obousměrný provoz vždy v jednom pruhu pro každý směr na neopravované části mostu. Místní komunikace pod mostem budou krátkodobě uzavírány dle stavebního harmonogramu.
Nové mosty budou navrženy jako spojité desky z prefabrikovaných podélně předpjatých tyčových nosníků spřažených se železobetonovou deskou a příčníky nad podpěrami. Spodní stavba bude tvořena masivními opěrami a dvěma členěnými mezilehlými podpěrami. Délka mostu bude 76,6 metru a volná šířka 2 x 13,5 metru odpovídá standardům pro silnice I. třídy. Nadprůměrnou hustotu provozu a specifika dopravního zatížení projekt plně zohledňuje.