Když si pan Roman s paní Milenou objednali od svého operátora tablet, nečekali, jaké před nimi stojí komplikace. Za používání tabletu měli platit sedm set korun měsíčně, nebyli s ním ale spokojení a poslali ho zpět.
Zásilka je už dva měsíce na internetu vedena, jako že se stále zpracovává. Balík s tabletem měla od pošty převzít doručovací firma, se kterou operátor spolupracuje.
pracovník mobilního operátora
Pan Roman a paní Milena se snaží situaci řešit už dva měsíce, protože operátor tablet neobdržel, musí ho dále měsíčně platit, dokud Česká pošta problém nevyřeší.
pan Roman
paní Milena
Matyáš Vitík: mluvčí České pošty
Milena s Romanem podali reklamaci, platí dál za zboží, které nemají a čekají, až bude stížnost vyřízena. Teprve pak mohou zažádat o případné navrácení peněz.