Nový systém objednávek byl pro pracovnice jídelen něčím, s čím se ještě nikdy nesetkaly. Není tedy divu, že zpočátku jim práce s Nákupním portálem zabrala více času. Pozitiva nového způsobu objednávek ale jednoznačně převládají. Potvrdit to mohou v ostravské Základní škole Františka Formana.
Ivona Klímová, ředitelka ZŠ Fr. Formana, Ostrava: "Pro vedoucí jídelen, které se do toho pustily, je to složitá záležitost, ale v každém případě nás k tomu vedly velké ekonomické úspory, což jsme už teď za necelé dva měsíce, kdy objednáváme základní potraviny do školní kuchyně, poznali. Největší úspora je v každém případě na mase a samozřejmě, že i zelenina, ovoce."
Ředitelka školy nepřetržitě sleduje, jestli práce s Nákupním portálem je pro školu a hlavně pro její žáky přínosem. Smysl novinky je jasný: ušetřit co nejvíce peněz díky dodavatelům, kteří nabízejí zboží za příznivější ceny.
Ivona Klímová, ředitelka ZŠ Fr. Formana, Ostrava: "Dívala jsem se bylo tam někdy i několik desítek korun zejména na tom mase."
Za uspořené peníze škola kupuje dětem jídlo, které si dříve nemohla dovolit.
Ivona Klímová, ředitelka ZŠ Fr. Formana, Ostrava: "Jako je hovězí maso případně losos a podobně anebo zase i mléčné výrobky. Nekupujeme vždycky jenom ty nejlevnější jogurty, dneska jsou i ty jogurty, které mají děti rády."
A to už je pádný argument, proč bude škola přes Nákupní portál nakupovat dál. Se společností eCENTRE je vedoucí jídelny v kontaktu. Škola také využívá možností školení pořádaných firmou eCENTRE. Současnou novinkou je takzvaný e-lerning.
Ivona Klímová, ředitelka ZŠ Fr. Formana, Ostrava: "Víme o tom, byli jsme i všichni společně na jednom školení, abychom měli v jeden okamžik stejné informace. Víme i o tom elerningovém školícím portálu. Věříme, že se to prostě zavede a že to bude potom takový ten denní mechanismus jako spoustu jiných věcí, které před deseti lety ještě v tom školství nebyly a museli jsme se je naučit. Opravdu v tom školství nikdy nebylo a nikdy nebude tolik peněz, kolik by opravdu bylo pro rozvoj potřeba. Takže takhle aspoň na tom ušetříme a budeme moci nabízet něčeho více, něčeho lepšího."
Kromě finanční úspory je další motivací pro práci s Nákupním portálem i nová soutěž, nazvaná „Každá tisící objednávka vyhrává". Soutěž probíhá do konce letošního roku a výhru v hodnotě 500 korun získá každý tisící zákazník, který přes Nákupní portál objedná zboží minimálně za 500 korun. Společnost eCENTRE chce tímto způsobem ocenit především organizace, které využívají nákupní portál pravidelně.