Cílem nového seriálu je nejen představit zajímavé lidi, kteří řídí velké či malé firmy, ale také jejich náročnou práci. Ředitelé mají zásadní vliv na chod firmy i její strategii a rozvoj. To, co zažívají a řeší, je však často skryto za zdmi budov a kanceláří, a ví o tom jen pár lidí. Ale ve firmách se odehrávají unikátní a obdivuhodné příběhy, které mohou inspirovat jiné manažery, sloužit k jejich ponaučení nebo rozšíření si obzorů. Někdy se jedná o záchranu firmy, jindy o rozběhnutí nových projektů a strategií. To vše se nový seriál o manažerech snaží zachytit a předat divákovi.
„Role manažera vyžaduje znalosti a zkušenosti z řady oborů, počínaje technickým vzděláním, přes ekonomiku a finance až po personalistiku nebo marketing. Krizoví a interim manažeři, kteří jsou hlavními aktéry prvních dílů, se musí navíc umět velmi rychle zorientovat ve firemních procesech, aby dokázali rychle analyzovat situaci, navrhnout řešení a pak po dohodě s majiteli navržené řešení realizovat,“ říká autorka námětu a scénáře Jana Dronská z České asociace interim managementu, bývalá televizní redaktorka, která zastala i roli režiséra prvních dílů.
Seriál odkrývá také aktuální problémy firem v nelehké době a přístupy k nim, včetně nástupnictví, či chybějící vize a strategie. Zároveň však nabízí i pomocnou ruku nebo dokonce návod na řešení potíží. Jedním z nejdůležitějších aspektů, které krizoví manažeři zdůrazňují, je připustit si, že je něco špatně a neodkládat řešení. Problémy se musí začít řešit včas. Stává se totiž, že řešení se najde, ale je na něj příliš pozdě. Seriál se snaží přiblížit prostřednictvím vyprávění manažerů i příběhy firem, které si zaslouží naši pozornost, protože je jejich majitelé budovali s velkým nadšením.
Fotky z natáčení