Technické služby Frýdek-Místek si za loňský rok připsaly nejlepší hospodářský výsledek ve své historii.
Radovan Hořínek (ANO), náměstek primátora Frýdku-Místku: "Já musím konstatovat, že ty výsledky, jsou opravdu, dá se říci, výborné, možná vynikající. A přisuzuji to zejména změně stylu práce vedení."
Podíl na tom má hned několik faktorů, jedním z nich byla optimalizace pracovních míst v oblasti technicko-hospodářské, bez zásahu do dělnických profesí.
Vladimír Macura, předseda představenstva TS F-M: "Zanalyzovali jsme si potřebu štábních pracovníků a zjistili jsme, že některé útvary jsou pro naši činnost zbytečné, takže se nám podařilo tu jejich činnost zredukovat. A tu jejich zbytkovou činnost rozdělit mezi ostatní pracovníky. Tím se nám podařilo uspořit zhruba 30 procent štábních pracovníků."
Zároveň se zefektivnila činnost v rámci externích zakázek.
Vladimír Macura, předseda představenstva TS F-M: "V minulosti jsme ty externí zakázky prováděli v podstatě jen na doplnění naší činnosti. Na využití zbytkové kapacity. A tak úplně jsme nehleděli na to, jaký bude hospodářský výsledek z těch zakázek. Dneska už dbáme na to, aby skutečně každá jednotlivá zakázka, kterou děláme na venek, tak byla zisková."
Radovan Hořínek (ANO), náměstek primátora Frýdku-Místku: "Jsem si vědom té skutečnosti, že zaznívaly hlasy, které vyjadřovaly určitou obavu, zda nové vedení povede technické služby správně. Ale i ten hospodářský výsledek dokazuje, že skutečně to nové vedení, jak se říká, přineslo nový, svěží vítr. A v podstatě klade důraz i na tu podnikatelskou složku činnosti technických služeb."
Vladimír Macura, předseda představenstva TS F-M: "Ty hlavní zakázky, které děláme pro město, tak se snažíme dělat tak, aby město bylo spokojené. Především tedy termínově a kvalitou."
Radovan Hořínek (ANO), náměstek primátora Frýdku-Místku: "My opravdu se scházíme častěji s vedením technických služeb. A máme pocit, že i ty naše požadavky ze strany města jsou slyšeny více. A je tam jakási větší ochota, či shoda na spolupráci. A proto si myslím, že jsme schopni efektivněji nastavovat provádění jednotlivých akcí technickými službami. A je to samozřejmě i ve větších investičních akcích, ale i pokud se týká oprav bytů. My v podstatě jsme najeli na určitý harmonogram, který vyhovuje nejen městu, ale kdy i město přihlíží těm možnostem a kapacitám technických služeb. Takže ty jsou pak schopny se lépe připravit i na jiné akce, které probíhají například současně."
Technické služby dosáhly v loňském roce rekordního zisku po zdanění ve výši 12,925 milionu korun.