Aktivně strávilo přes čtyřicet havířovských dětí své jarní prázdniny. Týden plný sportu, ale i zábavy pro ně poprvé uspořádal florbalový klub Torpédo Havířov.
Roman Soušek, trenér starších žáků Torpédo Havířov: „My jsme rozdělili camp na dvě části. Oslovili jsme dvě kategorie starší žáky, mladší žáky. Původně byl camp stavěn na 60 účastníků. Přihlásilo se nám 50 účastníků, ale vzhledem nemocnosti zde máme přes 40 dětí. Trénovali na dvou halách pod vedením trenérů, měli doprovodný program, kterého se zúčastnili hráči HC Oceláři Třinec, tak hráči Torpéda Havířov A týmu mužů. Kluci si vyzkoušeli co to florbal je, jak se hraje, jaká jsou pravidla. Většinou se zúčastnily děti, které hrají aktivně florbal."
Vyvrcholení celého týdne se odehrálo v Městské sportovní hale, kde si mladší i starší žáci zahráli společně a na památku dostali krásné dresy.
Roman Soušek, trenér starších žáků Torpédo Havířov: „Trička jsou památeční s označením akce s logem partnera. Měla by to být krásná památka na týden strávený florbalem."
Posledního tréninku se zúčastnila legenda florbalu a více Mistr Světa Pavel Kožušník.
Pavel Kožušník, hráč A týmu Torpédo Havířov: „Myslím, že to je dobře uspořádaná akce. Ty děti by stejně byly doma, nebo by se někde poflakovaly. Tady toto jim pomůže, zasportují si. Florbal trochu zpopularizují, něco se naučí. Přijal jsem pozvání, abych se jim ukázal a aby viděli, že jsem normální člověk a že takové věci také mohou dokázat."
Anketa, Petr: „Bylo to skvělé. Já jsem měl trénink s brankářem. Ty dresy jsou skvělé a bylo to tady nádherné." Nikolas: „Já se těším na dnešní turnaj, protože budeme hrát s těmi staršími, ale nevím jestli to vyhrajeme." Otmar: „Přihlásil jsem se, protože jsem se chtěl zlepšit ve florbale. Každý den jsme měli dva tréninky." Kristián: „Hodně kluků, co se mnou hráli v Torpédu, tak jsem si na ně zvykl a jsme dobrá parta." Petr: „Určitě na ten týden budu vzpomínat. Dalo nám to hodně, nové informace, které potřebujeme."
Torpédo chce jarní florbalové prázdniny pro děti uspořádat i v příštím roce.