Předimenzované prostory se demolicí upravily do nižšího rozsahu.
Dušan Gavenda, mluvčí Správy železnic ČR: "Investice zahrnovala rekonstrukci centrální a severní části nádražní budovy. Severní část se snížila o nevyužívané patro a její přízemí jsme částečně otevřeli směrem k přestupnímu terminálu. Zde pro cestující připravujeme nové prostory k odstavování jízdních kol. V centrální části nádraží prošly rekonstrukcí prostory veřejných toalet. Další práce se pak týkaly ochozu výpravní haly. Ten je nyní také bezbariérově přístupný pomocí nově vybudovaného výtahu a je připravený pro další využití komerční plochy ze strany zájemců."
Stavební práce probíhaly za nepřerušeného provozu nádraží, pokladny i stávající komerční prostory mohli cestující bez omezení využívat. Pouze prostor toalet byl po dobu nezbytně nutnou uzavřen. Rekonstrukci nádraží spolufinancovala Správa železnic pomocí dotací z Evropské unie, konkrétně z prostředků Nástroje pro oživení a odolnost.