Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Informační linka řidičů NDIC v Ostravě přijme ročně na 80 tisíc hovorů

Národní dopravní informační centrum (NDIC) od roku 2005 provozuje Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD ČR). Centrála NDIC sídlí v Ostravě, kde pověření pracovníci nepřetržitě každý den v roce zajišťují sběr, zpracování, vyhodnocování, ověřování a autorizaci dopravních informací. Tamní operátoři přijmou na bezplatné informační lince až 80 tisíc hovorů ročně.

Operátoři a jejich kolegové také kontrolují kvalitu a správnost předávaných dat, která dále používají příslušné orgány, organizace, instituce, subjekty i jednotlivé osoby.

Miroslav Mazal, tým komunikace ŘSD: "Služba jednotlivcům je hlavní součástí NDIC, bezplatná telefonní linka je dostupná všem zájemcům o poskytnutí dopravních informací. Neplacené telefonní číslo 800 280 281 doplňuje web https://dopravniinfo.cz/, přičemž nejrychlejší je zavolat a kdykoliv se zeptat na aktuální provoz v úseku plánovaného výletu, nutného převozu nebo zdánlivě známé cesty do práce.!

Ověření stavu dopravy se vyplácí, což zjišťují desítky tisíc lidí ročně.

Miroslav Mazal, tým komunikace ŘSD: "V letech 2018 a 2019 NDIC oslovilo 80 tisíc volajících z celé republiky, po nástupu koronaviru ubylo aut na cestách, proto čísla vyřízených hovorů klesla na 50 tisíc v roce 2020 a 62 500 v roce 2021. Zaokrouhlené sumy rekordních telefonátů dokládají zájem řidičů o bezproblémový dojezd. Brzy očekáváme postupný růst počtu hovorů k číslům z let 2018/2019 v souladu s uvolňováním protipandemických opatření."
Nahlásit chybu

K tématu


Nejčtenější zprávy