Radim Mohler, spoluautor projektu Exit game: “My jsme využili potenciál radničního sklepení a díky tomu, že se jedná o podzemní prostory, tak jsme ta místa nasvětlili, použili zvukové kulisy a multimediální prvky. V naší stezce odvahy se objeví živí herci, na výběr budou dvě trasy, buď trasa pro děti nebo pro odvážné.”
Zájem o návštěvu stezky zdaleka předčil očekávání strůjců této strašidelné výzvy, před vstupem do sklepení se tvořila dlouhá řada těch, kteří se chtěli bát, a současně chtěli nahlédnout do málo přístupných míst. Navštívila ji například i skupina dětí z dětského domova nebo klienti nízkoprahového centra Bunkr.
Radim Mohler, spoluautor projektu Exit game: “Všichni návštěvníci mohli navštívit většinu těchto prostor, nemohli se podívat úplně všude, protože někde jsou přichystány únikové hry, na které se hráči mohou těšit v jiné termíny.
návštěvníci akce: “Já ani mluvit nemůžu, nekecám, já jsem nečekala, že to bude až tak napínavé, ten konec byl to texaský masakr motorovou pilou.”
"Ta blikací místnost byla strašidelná."
Stezka odvahy byla plánována na tři dny do 31. října do 2. listopadu, plánovaný čas byl od 17 do 20 hodin, vzhledem k velké účasti se otevírací doba protahovala až do 22:00.