Festival Beats for Love přenese návštěvníky do jedinečného světa s názvem Beats for Love Universe díky novému designu areálu, dekoracím, uměleckým instalacím a dechberoucím show. Na návštěvníky letos čeká rekordně nabitý program čítající více než 160 zahraničních hvězd, které se představí na 18 hudebních stagích.
Brány ostravských Dolních Vítkovic se otevřou už za necelý měsíc. Od 2. do 5. července festival nabídne bohatý program v oblasti hudby, vizuálního umění a gastronomie. „Cílem je návštěvníky ohromit a dopřát jim zážitek na celý život,“ říká ředitel a zakladatel festivalu Kamil Rudolf.
„Novinkou letošního ročníku je uvedení nového konceptu, kterému říkáme „Beats for Love Special“. Jedná se o unikátní show a premiéry přímo pro náš festival,“ představil novinku programový ředitel festivalu Jiří Ramík. V rámci těchto ojedinělých vystoupení čeká návštěvníky světová premiéra jedinečného B2B projektu A.M.C & Koven, kterou letos zažijete jen a pouze na Beast for Love, ikonická live show belgického producenta Used:Live nebo například oblíbený Apashe se svou zcela novou live show doprovázenou ještě větším živým dechovým orchestrem. „Všechny uvedené sety budou jedním slovem epické,“ dodal Ramík.
Festival dbá na svou pověst a přesně podle svého hesla „ty nejlepší 4 dny v roce“ posouvá každý rokem svou laťku výš. Organizátoři již oznámili jména, která hýbou globální taneční scénou – Axwell, Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike, Timmy Trumpet, Claptone, Sub Focus, MK a mnoho dalších. Kompletní finální program čítající více než 550 jmen zájemci naleznou na sociálních sítích festivalu.
Svou festivalovou premiéru bude mít na festivalu i živé vysílání rádia Evropa 2, a to i díky spolupráci s bankou ČSOB. Mobilní studio Evropy 2 bude umístěno jen malý kousek od hlavní stage. „Festival Beats for Love je o zážitku. A my v ČSOB věříme, že k tomu patří pohodlí, ale i technologie a chytré služby. Od cashless plateb přes chillout zónu až po historicky první živé vysílání rádia z českého festivalu. Populární stanice Evropa 2 totiž bude v době akce vysílat exkluzivně přímo ze zóny ČSOB. Chceme, aby si každý užil festival naplno,“ uvedl Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.