Souboj byl však velmi vyrovnaný – druhý tým, tvořený Davidem Pyszkem a Borisem Najerem, zaostal v celkovém obratu jen o několik set korun. Organizátoři se proto rozhodli ocenit i jejich výsledek. Soutěž tak ukázala, že vytrvalost a dobrá strategie se skutečně vyplácí.
Pozitivně hodnotí celou spolupráci také ředitel společnosti Placement.cz Jakub Herrmann:
„Studenti nás překvapili kreativitou a originálním přístupem k vizuální i textové podobě kampaní. Většinu návrhů otestovali v reálném prostředí, čímž získali cenná data pro další optimalizaci. Navíc byly vítězné kampaně ziskové. Spolupráce ukázala, že čerstvý pohled zvenčí může naši práci obohatit. Se šikovnými studenty zůstáváme v kontaktu a hledáme další formy spolupráce.“
Pohled z druhé strany přidává jeden z oceněných studentů Štěpán Kyjonka:
„Soutěž mi dala možnost naučit se pracovat s novým nástrojem, který považuji za klíčový pro každého, kdo se chce věnovat marketingu. Největší výzvou bylo správné zacílení a nastavení rozpočtu. Inspirativní bylo i sledovat přístupy ostatních týmů.“
Těší nás, že studenti mají na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné možnost aplikovat teoretické znalosti v praxi a pracovat s nástroji, které dnes patří k základní výbavě online marketéra. Spolupráce s firmou Placement.cz sice začala teprve nedávno, ale navázala na předchozí kontakty z konference Onlajnov, kterou firma pořádá. Do budoucna plánujeme soutěž dále rozvíjet a zapojit i další odborné partnery.