Projekt se jmenuje Škola zítřka a vznikl vlastně z nutnosti. Učitelé v podstatě neměli z čeho učit.
Zuzana Tomanová, manažerka projektu: "Vznikl z potřeby přizpůsobit výuku moderním trendům. Přišli jsme na to, že se vyučuje ze starých nevyhovujících učebnic. Dnes už opravdu nestačí dětem dát tabuli a křídu a vyučovat."
Dnes žáci využívají při výuce ty nejmodernější vyučovací prostředky. Jejich využívání je velice účinné.
Anketa, žáci školy: 1. "Myslím, že jsme to používali podruhé nebo potřetí." 2. "No, podruhé asi." 3. "Viděli jsme toho ještě víc." 4. "Viděli jsme, jak se máme chovat ve společnosti, k lidem a tak."
Radim Mádr, učitel odborných předmětů: "Výhodou je, že ten žák vidí okamžitě, co ten jeho spolužák nebo on sám udělal za chybu. Je to přímá ukázka činnosti."
Nové učebnice téměř dokonale splňují požadavky učitelů. Ti si je totiž sami vytvořili podle svých potřeb.
Zuzana Tomanová, manažerka projektu: "Naši učitelé vytvořili nové výukové materiály jako jsou pracovní sešity, pracovní listy, skripta. Celkem jich vytvořili třicet čtyři, takže máme pokrytu potřebu učebnic z vlastních zdrojů. Vybavili jsme učebny interaktivními tabulemi, celkem jich máme sedm."
Pavla Paseková, ředitelka ZŠ Rýmařovská ulice: "Já to nesmírně vítám, je to nesmírně efektivní záležitost, protože to navazuje na projekt, který se prezentuje v naší škole. Náš projekt je rovněž z operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost a je zaměřen na předprofesní přípravu žáků."
Součástí projektu, který se uzavře koncem roku, jsou také kurzy a semináře zaměřené na sebeprezentaci, týmovou spolupráci, komunikační dovednosti a podobně. Účastní se jich jak žáci, tak učitelé.