Vše začalo loni na jaře, kdy si na špatnou péči v domově začali stěžovat rodinní příslušníci klientů. Poté se přidal i personál, který dokonce sepsal petici. Město si pak nechalo vypracovat inspekční studii.
“Máme k dispozici řekněme odbornou zprávu, která hodnotí chod domova, která byla jedním z podkladů k našemu rozhodování,” uvádí Michal Brunclík, místostarosta Krnova
„Ty problémy byly různého charakteru. Jeden charakter byl ten, že si stěžovali zaměstnanci na management, druhý charakter byl ten, že si stěžovali rodinní příslušníci rodinní příslušníci na přístup personálu,“ dodává Jan Krkoška, místostarosta Krnova
Dočasným vedením Domova pro seniory, který je příspěvkovou organizací města, byl pověřen vedoucí sociálního odboru krnovské radnice František Fojtík
“Mým cílem největším je, aby ti klienti byli spokojeni, aby i ti pracovníci byli spokojeni a odváděli tu co možná nejlepší práci, měli ty lidi rádi. Žel ti, kteří to v sobě nemají, tak s těmi se budeme muset rozloučit,” říká František Fojtík, vedoucí Odboru sociálního MÚ Krnov
“Vždycky je to o těch pracovnících. Na mém oddělení mám převážnou část pracovníků, kteří jsou empatičtí a chtějí pracovat, směje se Renáta Rychlíková,” vedoucí oddělení se zvláštním režimem
“Jsem spokojený, já tady chodím už 11 roků.”
“Spokojená jsem nadmíru, všechno je tu v pořádku. Nemáme si na co stěžovat.”
V současné době se připravuje výběrové řízení na nového ředitele nebo ředitelku Domova pro seniory, které bude vyhlášeno 20.dubna.