Tříletý Dorián se už od září učí v jazykové škole v Havířově dvakrát týdně angličtinu. Jeho rodiče jsou přesvědčení, že právě v tomto věku si děti díky interaktivní výuce cizího jazyka hodně zapamatují.
Silvie Kardoheliová, rodič: "Nám se to hodně líbilo, protože nikde nějak tak malé děti nechtějí. Všechny kroužky chtějí čtyřleté, a to minimálně a většinou chtějí starší děti. Asi mu to jde, něco si pamatuje a asi ty lekce k něčemu jsou, i když spoustu lidí to nemá rádo, že se učí tak malé dítě. Ale já si myslím, že to je dobré, že si to děti pamatují a někde to v nich zůstává. On to používá naprosto přirozeně, běžně a není do toho nucen.”
anketa: “Já se tu učím anglicky. "A jak se řekne ovečka? “Sheep.”
anketa: “Chodím do montessori a taky tam máme angličtinu."
Škola je akreditovaným centrem právě pro výuku dětí už od dvou let.
Michal Kapavík, ředitel Lovely Language School: “Určitě je to pro ně výhodou, protože základem není jen se naučit slovíčka, ale vybudovat si nějakou vazbu, nebo vztah k té angličtině, což někdy ty děti na základních školách nemají. Takže spíš vidím v tom ten hlavní účel, probudit v nich tu vášeň k cizímu jazyku a to, co se naučily před tím, než jdou na základní školu, tak už vidíme jako přínosem to, co mají ty děti navíc.”
O metodu výuky projevily zájem i mateřské školy, kam lektoři docházejí jednou týdně.
Michal Kapavík, ředitel Lovely Language School: "Spolupracujeme s několika mateřskými školami. Jen pro příklad se jedná o Mateřskou školu Přímou, Lipovou, K. Čapka, dále máme Selskou a Frýdeckou. Samozřejmě tam bývají ty skupinky větší, ale děti velmi dobře reagují na méďu Ediho a kolem něho se točí celá ta metoda. Těší se na výuku a zároveň mají motivaci pamatovat si jedno slovíčko, se kterým musí přijít na tu hodinu, aby je paní učitelka do lekce pustila. Je to velice interaktivní způsob výuky, který ty děti baví a těší se na další lekci.”
Rodiče také vítají, že škola v létě pro děti pořádá také příměstské tábory.