Budoucnost online marketingu mají v rukou zákazníci a jejich nákupní zvyky

Více než polovina Čechů nakupuje online, přičemž čtvrtina z nich dokonce používá internet i k nákupu potravin. A právě díky této revoluci v nákupních zvycích se stal online marketing jedním z nejefektivnějších způsobů v oslovování nových zákazníků. Ty se však rok od roku mění a online marketéři i firmy by se na to měli řádně připravit.

SEO, PPC, sociální sítě nebo e-mailing?
Způsobů a kanálů, přes které získat nové zákazníky nebo si udržet ty stávající, je nespočet, od SEO služeb, PPC reklamy, marketingu na sociálních sítích, přes e-mail marketing až po videoreklamy, nehledě na to, že technologie se neustále vyvíjí. V záplavě trendů a novinek se pak ale častokrát zapomíná na samotné spotřebitele.

Firmy chtějí být jedničky na trhu, mnohdy ale zapomínají na to nejdůležitější - zákazníky.

Ti v rámci online marketingu čím dál více oceňují především jednoduchost, automatizaci, důvěryhodnost a personalizovaný obsah. Vzhledem k množství obsahu, který denně vstřebávají, se firmy musí maximálně snažit poskytnout jim pádný důvod, proč by se měli stát právě jejich zákazníky.

Hlasové a mobilní vyhledávání

Velkou budoucnost můžeme v rámci online marketingu přisuzovat hlasovému a mobilnímu vyhledávání, influencer marketingu a obecně marketingu na sociálních sítích. Predikuje se, že do dvou let bude 50 % lidí vyhledávat hlasem. Pokud tomu opravdu tak bude, firmy i online marketéři by měli počítat s tím, že tomu své weby budou muset přizpůsobit, jinak přijdou o návštěvnost i tržby.

Influencer marketing na vzestupu
Na dobré časy se blýská i v rámci influencer marketingu, který posílí hlavně menší firmy a tzv. micro-influencery. Ti mají mnohdy jen pár tisíc sledujících a zaměřují se na užší témata, tudíž svou fanouškovskou komunitu dokáží mnohem lépe a snáze oslovit. U svých sledujících navíc vzbuzují mnohem důvěryhodnější dojem než nejvlivnější účty propagující nejrůznější typy produktů. Značky si to dobře uvědomují, a proto začínají více zvažovat, koho si ke spolupráci vybírají a na jak dlouho dobu.




Valaši na Těšínsku / výstava

28.03. 16:00 - 29.03. 18:00
Celý MS kraj, Výstavní síň, Jablunkov

Michal Ptáček – Plastiky / výstava

06.04. 16:00 - 31.10. 18:00
Celý MS kraj, Hrad Sovinec, Sovinec

Beskydy 8x jinak / výstava

19.04. 9:00 - 31.10. 18:00
Celý MS kraj, Hrad Sovinec, Sovinec

PEKÁRNA HRUŠKA, spol. s r.o.
Ostrava-město
od 13 600 Kč do 20 000 Kč

Detail

JTA - Holding, spol. s r.o.
Ostrava-město
od 18 000 Kč do 26 000 Kč

Detail

Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků