Dvanáctý cyklus Business Gate Academy započal zimním semestrem, který po dlouhé době proběhl prezenční formou. Budova Business Gate opět ožila, zasedací místnosti, ve kterých probíhaly meetingy a konzultace s mentory byly stále obsazeny, během konání workshopů nezůstaly sálové židle prázdné a kávovarem proteklo spoustu litrů kávy, bez které se neobešla tvrdá práce studentů.
Před vznikem šesti týmů proběhla výběrová řízení, jenž byla rozdělena do tří částí. První část obsahovala online dotazník, v němž přihlášení studenti odpovídali na otázky od motivace, proč se chtějí stát součástí cyklu, po jejich dosavadní zkušenosti. Součástí byl mimo jiné osobnostní test, kdy jeho výsledkem byl jeden z šestnácti typů osobností člověka. V druhé fázi byly sestaveny náhodné týmy, které vypracovaly případovou studii, aby operátoři zjistili, jak jsou schopny spolu komunikovat, vytvářet kompromisy, a především zda jsou schopny spolupracovat. Třetí část proběhla formou osobních pohovorů.
V tomto semestru studenti zpracovávali marketingové komunikační strategie pro firmu Realini, nadační fond Pravda o vodě nebo Ostrava City Marathon!!!. Dále studenti zpracovávali marketingové výzkumy pro firmy Dacte a Poho2030 nebo měření tržního potenciálu nových výrobků pro firmu Laporte.cz.
Dvanáctý cyklus Business Gate Academy zakončily finální prezentace začátkem ledna. Proběhly v prostorách Business Gate a školy Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. Jednotlivé týmy si pozvaly své zadavatele, kde jim formou prezentací představily své výstupy.
Týmy si v průběhu semestru spojily teorii s praxí, zlepšily silné a slabé stránky a zdokonalily své prezentační dovednosti. Získaly tak mnoho nových informací na workshopech a konzultacích s mentory. Všech šest týmů úspěšně splnilo zadání a některé dokonce navázaly spolupráci se svými zadavateli. Více informací můžete nalézt na stránkách https://www.businessgate.cz
Bc. Veronika Goldmanová