Aleš Jelínek, ředitel pro zákaznickou péči: "Máme tady čtyři různá oddělení, která poskytují péči o firemní zákazníky, péči o rezidentní zákazníky, telefonní prodej a vymáhání pohledávek."
Nové místo zde mohou najít zejména čerství absolventi středních škol.
Ctirad Lolek, ředitel divize lidských zdrojů: "Jsme schopni nabírat i kandidáty nebo zaměstnance, kteří nemají žádnou praxi."
Rozšířením call centra nabídne Telefónica ještě lepší služby svým zákazníkům a navíc tak může pomoci zmírnit nelichotivé statistiky, které staví Moravskoslezský kraj na přední místa v žebříčku nezaměstnanosti.
Ctirad Lolek, ředitel divize lidských zdrojů: "Strategií společnosti Telefónica je rozšiřovat své aktivity v regionech s nejvyšší mírou nezaměstnanosti, samozřejmě potřebujeme velké množství kvalitních zaměstnanců a dlouhodobě jsme zjistili, že tyto regiony, konkrétně dva, Ústecký kraj a Moravskoslezský, jsou schopny nám nabídnout kvalitní uchazeče."
Vladana Piskořová, vedoucí referátu trhu práce, ÚP v Ostravě: "Vítáme každé pracovní místo, které zaměstnavatelé vytvoří, a tohle je příležitost zejména pro mladé lidi, pro středoškoláky a vysokoškoláky i pro absolventy, kteří nemají žádnou praxi."
Všem zaměstnancům se zde nabízí možnost kariérního růstu. K těm, kdo se vypracovali z řadové zaměstnankyně až na vedoucí pozici, patří paní Sněhotová, která je ve firmě už 12 let.
Dita Sněhotová, vedoucí call centra pro rezidentní zákazníky: "Absolvovala jsem totéž výběrové řízení jaké v současné době absolvují i naši případní uchazeči, pracovala jsem na pozici operátor zhruba po dobu dvou let a po těch dvou letech jsem se vypracovala na pozici zástupce vedoucího týmu. Po několika letech, konkrétně to bylo 1.4.2004, jsem nastoupila na pozici manažera."
Posílené call centrum v Ostravě odbaví v letošním roce podle odhadů 5,5 milionu hovorů, jeden konzultant tak vyřídí průměrně 800-1000 hovorů za měsíc.