Atmosféra na parkovišti u Kauflandu byla nabitá energií a zářivými úsměvy. Lidé si užívali každý tón, který kapela Jelen s lehkostí a vášní přinesla do Havířova. Tato akce však nebyla jen o hudbě. Byla to oslava místních chutí, které podtrhly jedinečnost celého odpoledne. Stánky s lahodnými regionálními produkty doslova lákaly k ochutnávce. Jedním z nich byly například sýry Milkeffekt, které můžou místní v Kauflandu zakoupit. Sýry jsou vyráběny ručně z mléka nejvyšší kvality bez umělých konzervantů a stabilizátorů. Díky tradičnímu postupu uzení na bukovém dřevě mají výrobky svou charakteristickou vůni a chuť.
Po vystoupení kapely si mohli fanoušci popovídat přímo s muzikanty, získat jejich autogram nebo si s nimi jen potřást rukou. Právě tato osobní setkání jsou častější a intenzivnější na menších koncertech než na velkých festivalech, jelikož tam panuje příjemná atmosféra, kde může kapela navázat bližší vztah se svým publikem.
Série mini koncertů vznikla jako součást dlouhodobé kampaně Kauflandu Z lásky k regionům, jejímž cílem je podpora českých regionálních výrobců a dodavatelů. Inspirací pro spolupráci se stala píseň kapely Jelen Všudezdejší, která svým názvem i obsahem dokonale vystihuje myšlenku sounáležitosti s místem, odkud pocházíme.
„Na koncertech kapely Jelen je krásně vidět, jak silný vztah mají lidé ke svému regionu. Píseň Všudezdejší výborně odráží to, co i my během těchto akcí vnímáme, a to je hrdost na místní tradice, sounáležitost a radost ze společných chvil. Náš slogan Z lásky k regionům zde opravdu ožívá, a proto jsme rádi, že jsme tuto spolupráci navázali, jelikož nám dává velký smysl,“ říká ke spolupráci Tereza Olivová, marketingové specialistka společnosti Kaufland, která měla možnost zažít atmosféru přímo na místě.
Ať už jde o lokální produkty, tradice nebo lidské příběhy, právě tyto detaily vytvářejí jedinečný charakter každého města, do kterého kapela Jelen během série mini koncertů zavítala. Fanoušci z Havířova si díky tomu odnesli víc než jen zážitek z hudby. Byl to den plný sdílené radosti a připomenutí, že to nejcennější často najdeme právě tam, kde žijeme.
O společnosti Kaufland:
Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 145 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává přibližně 27 000 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldavsku. Celkem provozuje více než 1 450 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 000 lidí. Více informací najdete na prodejny.kaufland.cz.
