Most byl původně postaven na železniční tratí, po které jezdily nákladní vlaky a později dřevěné tramvaje. Jejich provoz byl ukončen na začátku 80. let minulého století. Koleje pak nahradila silnice. Pilíře mostu však stály příliš blízko vozovce a most navíc značně zchátral. Proto bylo rozhodnuto o jeho demolici.
Jan Rýdl, mluvčí ŘSD: “Mostní objekt o délce bez málo 32 metrů vznikl jako třípólový převážně z betonu. Nicméně užitná funkce časem zanikla, proto jsme připravili úplné odstranění a to při příležitosti utlumeného provozu v rámci nedaleké opravy průtahu Hlučínem.”
Jak se ukázalo, most už byl skutečně v havarijním stavu a jeho demolice proběhla až nečekaně snadno.
Jan Rýdl, mluvčí ŘSD: “Na demolici mostu si původně dodavatel vymezil dva dny. Nicméně konstrukce se ukázala jako méně pevná celý most tak byl shozen dolů do připraveného šotolinového lože. Těžká technika začala ihned s úklidem, aby mohl být obnoven provoz možná i dříve, než na konci měsíce. Termín bude upřesněn po dokončení všech úklidových prací.”