Základem každé stavby je objem zemních prací. Především u trasy vedené po násypech je třeba připravit pevný a hutný podklad. Také obchvat Krnova po silnici I/57 má několik úseků, kde se kvůli vyrovnání nivelity v terénu navezly kubíky zeminy do podkladových a konstrukčních vrstev nesoucí později samotný asfalt.
Právě dosypání krajnic a rozprostření ornice ve svahu byly další viditelné práce, které se v minulých dnech či týdnech odehrávaly na stavbě krnovského obchvatu.
Pokroky práce nastaly i na mostech. Na estakádě přes Albrechtickou ulici a místní komunikaci včetně tratě ČD byly položeny asfaltové vrstvy a stavbaři zvládli instalaci panelů protihlukových stěn (PHS).
Estakáda přes místní komunikaci, železniční trať a Opavskou ulici hlásí provedení betonáže přechodové desky, dělníci provedli také montáž a následnou betonáž dilatačních závěrů. V případě říms došlo na jejich bednění, armování a opět závěrečnou betonáž.